A babavárás rögös útján

A babavárás rögös útján

A kórház

Néhány szó a Kistarcsai kórház nőgyógyászatáról

2015. május 21. - kiscica448

Amikor az sztk-s nőgyógyászom mondta, hogy endokrinológiai kivizsgálást javasol, két kórház közül is választhattam. Területileg ugyan nem Kistarcsához tartozunk, de nagyon sok jót olvastam róla, a szülészetről főleg, meg ott dolgozó orvost ajánlott egy ismerősöm is, így hát úgy döntöttem, járjunk oda. 

Felújított szülészet-nőgyógyászat osztály, ami valóban úgy van, modern, és tetszetős a váró. De csak egy kicsi szeglet ez a szép új részleg, a folyosó többi része olyan mint bármely más kórházban, a mosdó pedig kritikán aluli, az már nem fért bele a felújításba. Ahogy az eszközök, és az ágyak sem, de a funkciójukat tökéletesen betöltik, így szerintem ez rendben van. 

Nagyon tetszik nekem az, hogy minden egy emeleten van. Egyik ajtó a vizsgáló, másik a labor, egymás mellett. Persze ugyan itt van a csecsemő osztály, a szülőszobák, a kórtermek is, de jól el vannak szeparálva, itt nincs olyan, mint egy másik kórházban, mikor a barátnőmet elkísértem a terhesség megszakításra, akkor a nővér egy újszülöttel a karjában vette fel az adatait. Itt mindennek megvan a helye. 

Probléma inkább azzal van, hogy 3 vizsgáló van, egyikben az NST-ket csinálják, másik kettőn pedig 4-5 orvos osztozik. Így hiába kaptam időpontot már kétszer is reggel hétre, a másik doki kezdi a rendelést hétkor, nyolckor minden orvos elmegy megbeszélésre, és utánna, amikor végez ez az orvos, akkor kezdődik az endokrinológus rendelése, ezt pedig nem lehet előre tudni mikor történik meg. Amikor elöször voltunk itt, kicsivel 9 előtt már megkezdte a rendelést az én orvosom, most másodszorra fél 11-kor tudott csak kezdeni. És ilyenkor jön az, hogy mi a ló túróért nem tudnak erre valami rendszert kialakítani. Miért mondják minden egyes nőnek, hogy reggel hétre legyen ott, mikor legjobb esetben is csak fél 9, 9 körül kezdődik a rendelése az orvosomnak. Ha pedig nem mennék olyan korán, akkor a nővér flegmán kérdezgeti, "Nem tudta hogy hétre kell jönni?" Meg sem tudom mondani, hányszor hallottam tegnap ezt a mondatot. 

Szóval teljesen őrültek háza van ott reggelente, de legalább modern, szép, kényelmes(nek tűnő) székeken ülhettem ott több mint három órát...

De legalább az orvosom nagyon szeretem, profi, és rendes, türelmes, pedig néha kicsit lassú a felfogásom :) és nem utolsó sorban alapos.

A nővérekről ez már nem mondható el, de ha igyekszem minél kevesebbre csökkenteni a kontaktust velük, akkor az sem túl zavaró. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemanya.blog.hu/api/trackback/id/tr567479584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása