A babavárás rögös útján

A babavárás rögös útján

Andorológia

2015. május 10. - kiscica448

Megtörtént a sperma vizsgálat. 

Nagyon izgultunk, de azért oldotta a feszültséget, hogy sajnos a kórházban, ahova mentünk nem volt külön helyiség a mintavételhez, az pedig kockázatos volt, hogy 1 órán belül oda érünk e.... Így hát eléggé sokat kuncogtam a várakozás ideje alatt, a parkolóban történt "minta vétel" miatt. Apa meg csak megkönnyebült volt, meg elmondása szerint, akkor és ott már nem is izgult, lesz-ami-lesz alapon. Villámgyorsan megvolt az eredmény, kb fél órát vártunk rá, és minden a legnagyobb rendben. A határértékeknek többszöröse a legtöbb érték. De a bejegyzés végére ide írom pontosan. 

Így már biztos hogy velem van baj... 

Vicces volt, egyből azután hogy megtudtuk, minden rendben, tipikus férfi reakcióként akkora mellénye lett a páromnak, kihúzta magát mint valami kiskakas, nagy kő esett le az ő szívéről is. Büszke, és jogosan, mert több évi dohányzás, fitalabb korából a sok alkohol, és a munkájával járó káros hatások se befolyásolták a férfiasságát. Ezek ellenére is ő tökéletes.

Én soha nem dohányoztam, nem ittam, esetleg csak hébe-hóba. Az én munkámban nincsenek és nem voltak soha kárositó körülmények, mindig vigyáztam magamra, amennnyire lehetséges. És mégis én vagyok a meddő. Mindig erre készültem, hogy ha lesz majd egy gyerekem, a legjobb esélyekkel essek teherbe, és jó minőségű petesejtjeim legyenek. Hát, nem jött be.......

Az idő alatt még nem írtam ide, volt egy időben jelentkező vérzésem, hat a tea, ez már szinte biztos. Bár hiába jött időben, nagyon gyenge volt a menzeszem. nem tudnám megmondani, hogy tényleg menstruáltam, vagy csak pecsételő vérzésem volt, de mivel elhúzodott 5 napig is, ezért ezt is a tea számlájára írom. Érdekes, hogy mindig őrült görcseim szoktak lenni, és lelkileg is labilissá válok azokon a napokon, de most semmi ilyesmi nem történt. Még egy kerti partit is tartottunk a második napon, amikor ágyban szoktam feküdni, és a papot hívni, most bográcsoltunk. Nemtudom, hogy ez most jó, vagy épp ellenkezőleg, de jövőhét után mindenképpen megemlítem az orvosomnak. Akkorra kaptam időpontot. Nem tudom, mi lesz a következő lépés most. Ott majd kiderül. 

És végül itt vannak a drágám eredményei: 

Vizsgálat                                 Normál érték          Eredmény

Mennyiség                                 >1,5                      3 ml

Ph-                                            >7,2                        7,6

Spermium koncentráció             >15mill/ml               30mill/ml

Progresszív motilitás                                                30%

Teljes motilitás                                                          60%

Nem progresszív                                                       30%

Immotilis                                                                   40°%

Normál morfológia                    >4%                           35%

Vitalitás                                   >58                            70% 

Elfolyósodás, Viszkozitás, Szín szag küllem               Norm. 

Lényegében ennyi. Elvileg ez így nagyon jó. 

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemanya.blog.hu/api/trackback/id/tr797447028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása