A babavárás rögös útján

A babavárás rögös útján

Újra nőgyógyászat

2015. október 27. - kiscica448

Már jó ideje nem voltam nőgyógyásznál, egészen elszoktam a meztelenkedéstől idegen helyen. Hát most bepótoltam.

Szombaton vérezni kezdtem. A ciklus 11-ik napján, erős, darabos, hasgörcsölős vérzésem lett. Hát, gondoltam, ennek a fele se tréfa, elmentem hát a körzeti nődokihoz, telefonban elmeséltem röviden, mi is a helyzet, fél óra múlva tudott is fogadni. Megvizsgált. Tényleg nagyon vérzek, de nem érez semmi rendelleneset, de ez még bármi lehet attól. Neki nincs ultrahangja, sürgősen fel kéne menni a Hatvani kórházba, minél előbb, mert ez lehet egy vetélés, lehet valami sérülés, bármi. Hozzátette: csomagoljak cuccot, mert lehet hogy még bent is tartanak.

Rohantunk a kórházba, már az fordult meg a fejembe, legalább ha el is vetélek, akkor is teherbeestem, legalább tudnám, hogy képes vagyok rá. 

Bementünk a kórházba, ahol szó szerint hülyének néztek, hogy a doktor úr Aszódon nem tudja mi a sürgősségi ellátás, mert ez nem az. Kinevettek konkrétan. Végül behívott az orvos, és számon kért, mégis miért hiszem, hogy terhes lehetek, amikor megvolt a vérzésem. Hát mondom nem én hiszem, az hiszi, ő küldött be. De én tuti nem vagyok terhes, mert ő ezt ránézésre tudja, de végülis csak megvizsgál. 

Nem is részletezném tovább, ilyen bunkó paraszt tudatlan orvost még nem láttam. Két lehetőség van. Vagy atomra be volt b*szva, vagy tényleg egy fogyatékos volt. 

Meg ultrahangoztak, nem vagyok terhes, a nyálkahártya 2mm, le van lökődve, ahogy az kell. 

Ekkor már ott tartottam, nem érdekel semmi, csak had jöjjünk már haza, és soha de soha többet vissza se nézek. 

Hát haza jöhettem, az orvos nagy bunkón elüvöltötte, hogy ha ennyire kell a gyerek, el lehet menni meddőségi centrumba, Pest tele van velük, ne oda szaladgáljak. Ha nem lettem volna a sírás szélén, azért megkérdeztem volna, hogy remélem nem esett nehezére megvizsgálni, és elvégezni a munkáját... 

Annyit tudtam kérdezni végül, hogy de mégis mitől lehet ez a vérzés? Hát biztos a szextől, vagy nehezet emeltem... (Szex kedd óta nem volt-szombaton kezdtem vérezni) (Ennyire nehezet meg tuti nem emeltem, hogy még a nyálkahártya is leváljon, 4 napos vérzés kiséretében)

Végül írt fel Rutascorbin-t, és elküldött. 

Ennyi.

De legalább már ezt is tudjuk, hogy ha egyszer tényleg terhes leszek, akkor se megyek ebbe a kórházba vissza, ha a kocsiban kell megszülnöm a gyereket, félúton Kistarcsa felé. 

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemanya.blog.hu/api/trackback/id/tr908025412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eAster 2015.11.01. 12:04:27

Szia!
Végig olvastam a bejegyzéseid. Nem tudom, hogy mit lehetne ilyenkor mondani, csak egyszerűen mondani szeretnék valamit. Kívánom, hogy valami megoldás legyen, és sikerüljön egy kisbaba :)

kiscica448 2015.11.23. 12:23:52

Köszönöm hogy írtál, jó érzés, hogy ilyen kényszert vált ki valakiből az írásom, bármennyire is elkeserítő témájú.
Köszönöm a kívánságod, remélem teljesül :)
süti beállítások módosítása