A babavárás rögös útján

A babavárás rögös útján

Petevezeték átjárhatóság

2015. július 08. - kiscica448

Meg volt a vizsgálat.

Borzalmas volt.

Pokolian fájt, szinte elájultam a fájdalomtól.

Átjárhatóak.

De semmi sem ilyen egyszerű. Túl kanyargós, túl tág, behúzódásokkal teli, és rossz helyen van az egyik. 

Nincs tovább, nem tudnak már mit kezdeni ezután, ismeretlen eredetű meddőség. Ennyi. 

Keressek fel egy meddőségi központot, és kezdjek gyűjteni a lombikra. Paff. 

Összetört álmok, és szív. És nincs kivel megbeszélni. Próbáltam elmagyarázni az én drága vőlegényemnek, hogy olyan borzasztó volt, hogy még álmomban is megjelennek előttem az ott átélt képek, és ha rá gondolok már rosszul vagyok... De nem érdekli. Nem is figyel rám. Nemtudom, miért esne nehezére egy kicsit belegondolni... Ne sajnáljon, de legalább vígasztaljon, ne kezdjen egyből kiabálni velem, ha sírva fakadok... 

Nincs több mondani valóm, köszönöm a figyelmet. 

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemanya.blog.hu/api/trackback/id/tr407610178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása