A babavárás rögös útján

A babavárás rögös útján

Egy kis bátorítást!

2015. július 02. - kiscica448

HsG-m lesz hétfőn. Ez már biztos, ezt az időpontot nem kell eltolni a rendszertelen vérzésem miatt. Nagyon be vagyok rezelve. Eddig nem gondoltam rá, vagy ha eszembejutott, úgy voltam vele, hogy úgyis van még időm. 

De tegnap papucsot kellett vennem a kórházba. A régi papucsom már eléggé a végét járta, már az "itthonra jó az" kategóriába sem igazán fért bele. De így, most hogy már van papucs, van köntös, eléggé közeli a hétfő. 

Folyton arra próbálok gondolni, hogy nagyon sok nő egyből a vizsgálat után esett teherbe. Már mondtam is a drágámnak, készüljön, mert 2-3 hétig úgy leszünk mint a nyulak. És nem a káposzta evésre gondolok ;)

Szokás szerint elő kerestem a neten a terhességi kalkulátort, beírtam az adataim. Menstruáció alapján július 11-én lesz peteérésem, és ha teherbesek, akkor április 2-án várható az érkezés. Elrebegtem egy gyors imát, "csak nehogy bolondok napján szülessen a gyerekem, már van kettő ember is a családba aki azon a napon született! "

De ne rohanjuk így előre, egyenlőre ujjak keresztben, lábak nem, és izgulunk. Küldejetek nekem online bátorítást :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igylettemanya.blog.hu/api/trackback/id/tr687590486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása